• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter

1 Nisan 2013 Pazartesi

Benim İçin Öldür - Kill For Me Türkçe Dublaj 720p izle



Benim İçin Öldür - Kill For Me full izle
benim için öldür - kill for me izle


Özeti : Benim İçin Öldür filminin konusu biraz garipsenebilir. Neden mi filmi izleyince bir Türk dizisine benzetebilirsiniz. Filmde kızlar çok eskiden erkekler tarafından tecavüz tacize uğramışlardır ama artık arkadaş kalırlar ve bundan hoşnut kalırlar. Ancak bu hoşnutluk sürekli sürmeyecektir. Eski erkek arkadaşı gene o günlere dönmenin heyecanı ile filmin akışını değiştirecektir. Benim için öldür izleyenlerden biriside benim film hakkında yorumum ortalama izlenebilir vakit kaybı değildir. Ancak film yüksek ölçüde gerilim içeriyor korkunç sahnesi yok aile ile izlemenizi tavsiye etmem bir kaç açık sahnesi vardır bunun dışında güzel bir film olduğunu söyleyebilirim.

Film Türü: Dram, Gerilim
Yapım Yılı: 2013
IMDB Puanı: 5,6/10
Oyuncular: Katie Cassidy, Shannon Chan-Kent, Torrance Coombs, Adam DiMarco, Lini Evans, Leah Gibson, Chelah Horsdal, Colin Lawrence
Ekleyen: Editör
Eklenme Tarihi: 1 Nisan 2013
Etiketler : 

Benim İçin Öldür - Kill For Me izle,Benim İçin Öldür - Kill For Me 720p full izle,Benim İçin Öldür - Kill For Me türkçe dublaj izle,Benim İçin Öldür - Kill For Me  filmini izle,Benim İçin Öldür - Kill For Me tek part izle,Benim İçin Öldür - Kill For Me  tek parça izle,Benim İçin Öldür - Kill For Me hd izle


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.
Copyright 2014 FİLM İZLE - All Rights Reserved.